Бір тәулік ішінде Ақтөбе қаласы Жедел басқару орталығының операторлары 200-ден астам қоңырау қабылдайды
Бір тәулік ішінде Ақтөбе қаласы Жедел басқару орталығының операторлары 200-ден астам қоңырау қабылдайды, – деп хабарлайды Polisia.kz.
Шақыруды қабылдау алгоритмі келесідей: өтініш беруші кез-келген абоненттік желіден жедел нөмірді тегін тереді. Оператор қоңырауды қабылдайды, содан кейін электрондық шақыру картасын жасайды.
Қызметкерлер негізінен қала картасын пайдаланбайды, өйткені олар барлық учаскелерді біледі.
– «102» операторының қызметін жақсарту үшін 30 секунд уақыт алатын автожауапбергішті алып тастады, – дейді Ақтөбе қаласы Жедел басқару орталығының бастығы Жангелді Мұқанов.
Полиция көмегіне мұқтаж емес адамдар жиі қоңырау шалады, жай ғана тексеру мақсатында, кейде бірнеше рет қоңырау шалып, үнсіз қалады.Негізінен көбінесе қоңыраулар отбасылық мәселелер мен ұрлық бойынша түседі, онда полицияның көмегі қажет.
Тек жеті айдың ішінде Ақтөбе қаласының «102» телефонына 106 мыңға жуық қоңырау келіп түсті.
Ең көп қоңыраулар карантиндік шараларды жеңілдеткеннен кейін тамыз айында келіп түсті.Әр түрлі қоңыраулар бар, мысалы, ер адам «102» нөміріне қоңырау шалып, оның «ВАЗ-21099» көлігінің жоғалғаны туралы хабарлады. Патрульдік полиция қызметкерлері көлікті 10 минут бойы тауып, көлік тұрақта тұрған болып шықты, бірақ жүргізушінің өзі сол жерде болмаған. Жүргізушімен байланыс тек өткен күні ғана мүмкін болды. Белгілі болғандай, ол көлікті қайда қалдырғанын ұмытып кеткен. Және мұндай жағдайлар аз кездеспейді.
Кейде Жедел басқару орталығының операторлары психологиялық әңгіме жүргізуі керек. Мысалы, адам өзіне-өзі қол жұмсағысы келетінін жайында қоңырау шалып айтқанымен, мекен-жайы хабарлаудан бас тартқан.
Оның қайда тұрғанын білу үшін қызметкерлерге әңгіме жүргізуге тура келді.