Ақпараттық медиа-портал POLISIA.KZ

Павлодарда мемлекеттік қызметтер көрсету саласында цифрлық жоба енгізілді

Павлодар облысында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және мемлекеттік қызметтер көрсету саласында цифрлық жоба енгізілді, – деп хабарлайды Polisia.kz.

Жақында еліміздің Ішкі істер министрлігі азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және мемлекеттік қызметтерді алу рәсімдерін жеңілдетуге бағытталған цифрлық жобаларды таныстырды.

Ұсынылған жобалар пилоттық режимде апробацияланды және Павлодар облысында пайдалануға дайын.

1 ақпаннан бастап ІІМ “102” мобильді қосымшасын іске қосты. Қызмет “Азаматтардың хабарламаларын қабылдау процесінің бірізділігі” жобасының бір бөлігі, оның міндеті полицияны халыққа жақындату және қол жетімді ету болып табылады.

Әзірленген қосымшаның көмегімен елдің әрбір тұрғыны жасалған құқық бұзушылық немесе қылмыс туралы ақпаратты жібере алады және оның хабарламасы жауапсыз қалмайтынына сенімді бола алады.

Жүйе арқылы өтініш беруге, оператормен аудио немесе бейне қоңырау арқылы байланысуға, қызмет алуға, сондай-ақ шақыру орнына жіберілген полиция  нарядының жүрген жерін бақылауға болады.

Азаматтардың хабарламаларын қабылдаудың бірегей процесі ішкі істер органдарының бірыңғай жүйесінде түрлі коммуникация арналары арқылы азаматтармен өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік береді.

– Осы Регламенттің мақсаты – Қазақстан Республикасы ішкі істер органдары қызметкерлерінің қызметтік тәртібін анықтау, түрлі байланыс арналары арқылы келіп түсетін өтініштерді мониторингілеу және қарау болып табылады, – деді Павлодар қаласы Жедел басқару орталығының бастығы Тимур Шаудыров.

Полицияда “Police 102” мобильдік қосымшасы және виджет арқылы бейне – және аудио-қоңыраулар, Telegram, VKontakte-дегі чат-боттар арқылы мәтіндік кеңес беру және ҚР ІІМ ресми интернет-ресурсында орналастырылған виджет, өтініштерді беру (мәтіндік) чат-боттар, электрондық пошта және “Police 102″мобильді қосымшасы сияқты арналар жұмыс істейді.

Азамат құқық бұзушылықтар мен оқиғаларға қатысты мәселелер бойынша электрондық форматта, яғни сайттағы виджет арқылы ішкі істер органдарына өз бетінше жүгінуге құқылы.

– Азамат өтініштің, шағымның, арыздың тақырыбын анықтайды, өтініштің мән-жайы мен сипатын баяндайды, жеке деректерін және қолданыстағы электрондық мекенжайын көрсетеді. Өтінімнің мәртебесі және кері байланыс туралы ақпарат алу үшін өтініш берушінің Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің қолжетімді мемлекеттік қызметтері мен сервистерін алу мүмкіндігі бар,- деп хабарлады Тимур Сәтемірұлы.

AppStore, PlayMarket дүкендерінде тегін жүктеп алуға болатын “Police 102” мобильді қосымшасы арқылы азамат қосымшада жеке деректерге сәйкес тіркеледі және оларды қолжетімді тәсілдермен растайды (электрондық пошта, телефон нөмірі), бейне – және аудио-қоңырауларды жүзеге асыру мүмкіндігі бар, орындалу барысын қарау және кері байланыс алу мүмкіндігімен таңдалған тақырыптарға сәйкес өтініштер/шағымдар/өтініштер береді.

Қорытындылай келе, Тимур Шаудыров жүйеде тіркелген электрондық өтініш нөмірі өтініш берушіге электрондық мекенжайға, мобильді қосымшаны хабардар етуге және өтініштер тарихы бөліміндегі Telegram @QZ102bot чатына жіберілетінін атап өтті.

Сонымен қатар, бұл қосымшада “SOS түймесі”ұсынылған. Бұл төтенше шақыру құрылғысын ІІМ дамыған елдердің тәжірибесі бойынша көшелерде, қоғамдық орындарда, сондай-ақ жолдарда орнатуды ұсынады. Дабыл түймесін басу арқылы сіз құқық бұзушылық туралы хабарлама жібере аласыз немесе полициядан көмек сұрай аласыз.

Сондай-ақ оқыңыздар

Жауап қалдыру