Жамбыл облысында полиция балалардың жолдағы қауіпсіздігін күшейтті
Жамбыл облысында полиция балалардың жолдағы қауіпсіздігін күшейтті, – деп хабарлайды Polisia.kz.
Жамбыл облысының барлық ауданында жолдарда балалар қауіпсіздігін арттыру бойынша жүйелі жұмыстар жүргізілуде.
Әсіресе, қозғалысы көп көшелер мен автомобиль жолдарына жақын орналасқан мектептерге ерекше көңіл бөлінеді.
Профилактикалық шаралар мектеп оқушыларына ерте жастан бастап қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін үйретуге және мектепке баратын жолда өздерін қорғауда екенін сезінуіне бағытталған.
Мұндай жұмыстың бір мысалы — Кордай ауданы, Масанчи ауылындағы Жүсіпбек Аймауытов атындағы орта мектепте қолға алынған шаралар.
Мұнда кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі учаскелік инспектормен бірлесіп, 1–4 сынып оқушылары үшін жол-көлік оқиғаларының алдын алу бойынша профилактикалық іс-шаралар тұрақты түрде жүргізіледі.
Осының арқасында балалар практикалық дағдылар алады және оларды күнделікті мектеп аумағында бекітіп отырады.
Жолдан өтерде оқушылар "қолды көтеру" ережесін қолданады — олар қолдарын жоғары көтеріп, жүргізушілерге көрінетін болады. Бұл қимыл міндетті әдетке айналып, жаяу жүргіншілер өткелдеріндегі қауіп-қатерді азайтудың тиімді тәсілі ретінде дәлелденді.
Қосымша қауіпсіздік үшін өткелдің екі жағында жарық шағылтатын макеттер орнатылған, олар жүргізушілерге мектеп жақындағанын, жылдамдықты азайту қажеттігін ескертеді.
Мектеп аумағында тәртіпке де ерекше көңіл бөлінген. Сабақтан кейін оқушыларға ғимарат айналасында бос жүруге тыйым салынған — олар арнайы аялдамада жиналып, ата-аналарын күтеді. Бұл жол жиегіндегі қауіпті жағдайларды болдырмайды.
Сабақ аяқталғаннан кейін балалардың қауіпсіздігін патрульдік инспекторлар бақылайды, олар жақын аумақты тексеріп, жол-көлік жағдайына қадағалау жасайды.
Жыл басынан бері Масанчи ауылында жол-көлік оқиғаларының саны азайды, кәмелетке толмағандардың жол-көлік апатынан қаза болу фактілері тіркелмеген.
Бұл қабылданған профилактикалық шаралардың тиімділігін және мектеп оқушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі жүйелі тәсілді көрсетеді.
