Ақмола облысы бойынша ҚАЖД пробация қызметінде 16 жастағы сотталған есепте тұр
Ақмола облысы бойынша ҚАЖД пробация қызметінде 16 жастағы сотталған есепте тұр, – деп хабарлайды Polisia.kz.Алексей толық емес отбасында өсті. Ата-анасы ажырасқаннан бері анасымен бірге тұрды. Әкесі отбасына көмектеспегендіктен, ұқыпты және қамқор ұлы анасын қолдауға тырысты, үйде көмектесіп, қарым-қатынасқа назар аударды, спорттағы жеңілістері мен жеңістері туралы, достарымен мектептегі қызықты жағдайлар туралы үнемі айтып отырды.
– Ол әрқашан маған өте мұқият, мейірімді және қамқор”, – дейді Лешаның анасы.
– Мақсатты және сенімді жігіт, – деп Спорт секциясында жаттықтырушы жасөспірімді сипаттады.
Алексей өзінің мақсаттылығы мен сенімділігін дұрыс емес бағытта қолданды. Жиырма жастағы Павелмен танысқаннан кейін, жасөспірім оған жеткісі келіп, еліктеуге тырысты. Павел ұзақ уақыт бойы таза істермен айналыспады, жігіт шытырман оқиғалары мен жазасыздығымен мақтанды.
Алексей: – Пашаның әрқашан ақшасы болды, ол үйде ешқашан болмаған тәттілермен қуантты, – дейді, – мен де дәл осылай, анама көмектескім келді, өзімді ересек адам ретінде, оған көмектесе алатындығымды көрсеткім келді. Біз айырылмас дос болдық.
Досы жігітке жұмыс істеуді ұсынған кезде, Алексей ақыры ақша таба алатынына қуанды, бірақ белгілі болғандай, жұмыстары мүлдем басқа болды. Адал дос және тәлімгер жасөспірімді тез арада “мұнда қорқынышты ештеңе жоқ” деп сендіре алды.
Бірінші күні үйдің жанында тұрған “ондаған” құлыпты бұзып, ондағы біреудің жеке заттарын ұрлап, басқа көлікке кіріп, одан да қымбат дүниелерді алды. Павел бұл жұмыс үшін ақша берді. Бірнеше күннен кейін достар қайтадан кездесіп, жоспарларды талқылап, бизнеске кірісті.
Осылайша, Алексей сотталушылар қатарына тап болды. Сот пробациялық бақылау орната отырып, бас бостандығын шектеуге үкім шығарды. Бүгінде онымен пробация қызметінің инспектор-психологы жұмыс істейді. Маман кәмелетке толмаған жас балаға көмектесуде. Анасының қатысуымен әңгімелесулер, тестілеулер, мысалы, “Varteg” тесті бойынша жеке психокоррекциялық жұмыс, “Мен бұрын болдым, қазір де бармын және болашақта боламын” проективтік әдістемесі жүргізілді. Әңгімелесуді ұсынатын мұндай сұрақтар адамға болашағы туралы ойлауға, олардың іс-әрекеттерін талдауға мүмкіндік береді.