«Алло! Полиция!»: «102» операторлары күн сайын екі мыңға жуық қоңырауды өңдейді
«102» операторлары күн сайын екі мыңға жуық қоңырауды өңдейді, – деп хабарлайды Polisia.kz.
Жедел басқару орталығын (ЖБО) полицияның «жүрегі» деп асыра сілтемей атауға болады. Дәл осы жерде барлық жедел ақпарат ағындары тоғысады және осы жерден бақылау мен навигацияны полиция қызметтерінің барлық күштері мен құралдары жүзеге асырады.
Жедел басқару орталығының әдеттегі кезекші бөлігімен салыстырғанда, жабдық желісі арасында басты сервер маңызды емес. Бұл басқарманың қызметі бір минутқа да тоқтамайды. Жедел басқару орталығының қызметкерлері күн сайын тоқтаусыз режимде шаһардағы жедел жағдайдың жай-күйін бақылайды, құқық бұзушылықтар мен әртүрлі оқиғалар туралы хабарламаларға жедел ден қою үшін қызметтер мен бөлімшелердің әрекеттерін үйлестіреді.
Алматы қаласының жедел басқару орталығы 2000 жылдың желтоқсанында құрылды және республикада астанадан кейінгі екінші болды. Нәтиже, полицияның өз пікірі бойынша, бірден әсер етті – жедел басқару орталығының жұмысының арқасында, олардың пікірінше, «ізін суытпай» қылмыстың ашылу деңгейі күрт өсіп қана қоймай, сонымен қатар, қоғамдық орындар мен көшелерде жасалған құқық бұзушылықтардың барлық түрлерін анықтау оңайырақ болды.
Орталықтың ғимараты – үлкен залы, оның қабырғаларының бірі толығымен теледидарлық мониторлардан тұрады, олар бейнені бейнебақылау камералары арқылы қабылдайды.
Қызметкердің жұмыс орны – компьютермен және қажетті байланыс құралдарымен жабдықталған кеңсе үстелі.
Айтпақшы, ЖБО-на кіру оңай емес. Оның әр қызметкерінің арнайы магниттік өтуі бар, ал кіру және шығу уақыты белгіленген, оны бөгде адамға беруге қатаң тыйым салынады.
Тұрақты негізде кіріс қоңырауларға уақтылы жауап беру және байланыс күтуді болдырмау тұрғысынан «102» операторларының қызметін жетілдіру бойынша шаралар қабылдануда.
Бүгінгі күні 14 оператор өз жұмыс орындарында, келіп түскен қоңырауларға тәулік бойы жауап береді. Операторлар екі ауысымда жұмыс істейді, бұл «102» пультіне қоңырау қабылдау үшін қызметкерлердің қажетті санын барынша көбейтуге мүмкіндік береді.
«102» операторлары Алматы қаласының ПД Жедел басқару орталығында тәулігіне екі мыңға жуық телефон қоңырауларын өңдейді, орташа есеппен алғанда бір оператор күніне 150 хабарлама алады.
2020 жылдың сегіз айында Жедел басқару орталығының «102» телефон нөміріне 431 мың 586 – дан астам қоңырау түскен.
Кіріс қоңырауларын нақты уақыт режимінде қадағалауға және жұмыс істеп тұрған операторлардың бос емес уақытын бақылауға мүмкіндік беретін қосымша функционалдылықты «102» қызметіне орнату.
Қазіргі уақытта қала әкімдігі 101, 102, 103, 104, 109, 112 қызметтерін бірыңғай call-орталыққа біріктіретін «Бірыңғай кезекшілік-диспетчерлік қызметі (БКДҚ) – 112» жобасын іске асыру бойынша жұмыстар жүргізуде.