Ақпараттық медиа-портал POLISIA.KZ
Қазақстан полициясына 30 жыл

Ақмола облысы әкімінің орынбасары ҚАЖД-ның фронт-офисіне барды

Ақмола облысы әкімінің орынбасары ҚАЖД-ның фронт-офисіне барды, – деп хабарлайды Polisia.kz.

Ақмола ҚАЖД тергеу изоляторында фронт-офис ашылған күні облыс әкімінің орынбасары Малғаждар Тәткеевтің жұмыс сапары өтті.

Облыс басшысының орынбасары құқық қорғау органдары қызметкерлерінің жұмысын, күн сайын кездесетін мәселелер мен проблемаларды біле тұра, бірінші күні тергеу изоляторының фронт-офисіне барды, оның жобасын облыстың атқарушы билік басшысы Ермек Маржықпаев қолдады.

– Тергеу изоляторына келушілерге ыңғайлы заманауи ғимарат салу идеясы бұрыннан пайда болды. Ақмола облысы әкімінің өзара тығыз іс-қимылы мен немқұрайдылығының, облыстық прокуратураның қолдауымен бұл жобаны жүзеге асыру мүмкін болды, – дейді облыстық ҚАЖД бастығы Қайрат Айдарбеков.

Көптеген жылдар бойы тергеу изоляторлары ғимаратының кіреберісінде ауа райының қолайсыздығына қарамастан уақытша оқшауланған азаматтардың, кездесуге келген туыстары, тергеушілер мен адвокаттар толы жиналатын. Өткен ғасырдың 80 жылдарынан бастап жұмыс істейтін изолятордың әкімшілік типтік ғимараты Халықпен жұмыс істеу үшін арнайы үй-жай бөлуге мүмкіндігі болмады. Бүгінгі таңда заманауи электронды жабдықтармен жабдықталған жарық және кең бөлме “бір терезе” қағидаты бойынша жұмыс істейді.

– Фронт-офисті аша отырып біз жалғыз негізгі мақсатты көздедік – күту ыңғайлығын, азаматтарға заңгерлік, ақпараттық көмекті жедел ұсыну жағдайын жасау, кезекті талон арқылы алуға да болады, – деді Қайрат Айдарбеков.

Қызметкерлердің Халықпен жаңа форматтағы жұмысы халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметінің принциптеріне негізделген. Келушілердің қарауында жайлы күту залы бар, монитор экранында танымдық ақпарат көрсетіледі. Шыны бөлімнің артында тергеу изоляторына келушілерге мәселелерін шешуге көмектесетін қызмет қызметкерлері қабылданады. Өтініш берушілермен тікелей жұмыс жасай отырып, бұл өтініштерді қарау уақытын қысқартуға мүмкіндік береді, мәселелерді шешуде қолжетімділікті, ашықтықты және жеделдікті тудырады.

– Жаңа нысан Халықпен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу, жағдай жасау, қажетті көмек көрсету арқылы азаматтарға қолдау көрсету аясында ашылды. Бүгін фронт-офис жұмысының алғашқы күнінде Ақмола облысы әкімінің жобасы толық көлемде жүзеге асырылғанын атап өткім келеді, – деп түйіндеді Малғаждар Тәткеев.

Айта кетейік, фронт-офистің алғашқы келушілері жаңашылдықты бағалады.

– Енді барлық мәселелерді тез, ашық шешуге болады. Бұл өз уақытыңызды үнемдеп, маңызды нәрсен шешудің өте ыңғайлы форматы. Бірден кеңес алып, мәселені шеше аласыз, – деді Щучинск қаласының тұрғыны

Сондай-ақ оқыңыздар

Жауап қалдыру