Ақпараттық медиа-портал POLISIA.KZ

Ақмола облысында жол апаты салдарынан 15 жастағы мотоцикл жүргізушісі зардап шекті

Ақмола облысында жол-көлік оқиғасының салдарынан 15 жастағы мотоцикл жүргізушісі зардап шекті, – деп хабарлайды Polisia.kz.

Степногорск қаласы полиция басқармасының кезекші бөліміне “112” операторынан Бейбітшілік және Достық көшелерінің қиылысында жол-көлік оқиғасы болғандығы туралы хабарлама келіп түсті.

Оқиға орнына келген полиция қызметкерлерінің анықтауы бойынша, ВАЗ-2103 көлігін басқарған 52 жастағы жүргізушісі Степногорск қаласының Республика көшесінен Бейбітшілік көшесі бағытында солға бұрылу маневрін жасаған кезде белгісіз маркалы қарсы келе жатқан мотоциклді басқарған 15 жастағы кәмелетке толмағанмен соқтығысуға жол берген.

Жол-көлік оқиғасы салдарынан 15 жастағы мотоцикл жолаушысы әртүрлі дене жарақатын алып травматология бөліміне жатқызылды.

Бірқатар сараптамалар тағайындалды.

Аталған дерекке қатысты ҚР ҚК-нің 345-бабының 2-бөлігі (Көлік құралдарын басқаратын адамдардың жол жүрісі немесе көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзуы) бойынша сотқа дейінгі тергеу басталды.

Жол қозғалысы ережелерін бұзудың алдын алу бойынша жергілікті полиция қызметкерлері тарапынан жүргізіліп жатқан алдын алу шаралары өз оң нәтижелерін беріп, жол-көлік оқиғаларының 36,4%-ға төмендегенін атап өтті.

Егер өткен жылы 16 ЖКО, 24 жараланған және 5 қаза тапқан болса, биыл 7 ЖКО, 10 жараланған және 1 қаза тапқан болды.

Жолда болған кезде жол-көлік оқиғасына қатысу ықтималдығы өте жоғары. Біріншіден, бұл көлік құралдарының соқтығысуына қатысты.

Үлкен жылдамдық режимінде автокөлігінің тежеу қашықтығы едәуір артынын есте ұстаған жөн, сондықтан кенеттен қауіп туындаған жағдайда жүргізуші жылдамдықты уақтылы төмендетіп, көлік құралын толығымен тоқтата алатындай жағдайда болу керек. Көктайғақ немесе жаңбырлы ауа-райында қауіпті маневрлер жасап, тежеуді кенеттен басуға жол берілмеуі тиіс. Бұл көлік құралын басқаруды жоғалтуға және жол-көлік оқиғаларына әкелуі мүмкін.
Кейде адамдар көлік жүргізуді стресстен арылудың тәсілі ретінде қарастырады. Демек, рөлде отырған кезде, мұндай жүргізушілер газ педалін қатты басып, абайсызда жылдам жүреді. Олар бағдаршамға да, белгілерге де, тіпті полицейлермен кездесу ықтималдығына да мән бермейді.

Кейбір жүргізушілердің жіберетін қателіктерінің бірі – өздерін нашар сезіну немесе шаршауы маңызды екенін біле отырып, алыс жолға шығу ниеті. Ия, бұл жеке себептерге байланысты болуы мүмкін, бірақ мұнда, сарапшылардың пікірінше, жағдайды сәл алға жылжытып, ықтимал қауіптер, жарақаттар және тіпті өлім туралы ойлану керек.

Жоғарыда айтылғандардың бәрінен басқа, бейтаныс жолдың себептері, маневр жасау, жолдағы күтпеген кедергі және тар жол бар.

Сондай-ақ оқыңыздар

Жауап қалдыру