Ақпараттық медиа-портал POLISIA.KZ

Қостанай облысында жол инфрақұрылымына қатысты ұстанымдар қайта қаралады

Қостанай облысында жол инфрақұрылымына қатысты ұстанымдар қайта қаралады, – деп хабарлайды Polisia.kz.

Бұл мәселе жол қауіпсіздігін қадағалаумен тығыз байланысты. Өңірлік коммуникациялар қызметінің алаңында полиция департаменті мен Қостанай әкімдігінің жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының өкілдері өңірде және облыс орталығында қандай шаралар қабылданатыны туралы айтып берді.

Қостанай облысы ПД бастығының бірінші орынбасары Алексей Милюк жол инфрақұрылымы жарақаттануды азайту үшін өте маңызға ие екенін атап өтті.

– Апаттылыққа жүргізілген талдау ЖКО-ның негізгі бөлігі жол қозғалысының дұрыс ұйымдастырылмауынан туындайтынын көрсетті. Оның әдістері мен формалары моральдық тұрғыдан ескірген, – деп атап өтті Алексей Милюк.

Қостанай облысы ПД бастығының бірінші орынбасары жол қауіпсіздігінің жай-күйіне әсер ететін басқа да мәселелерге тоқталды. Мысалы, облыстың ірі қалаларында жаяу жүргіншілер өткелдерінің саны негізсіз тым көп. Олардың көпшілігі реттелмеген немесе жоғары жылдамдықты магистральдық көшелерде орналасқан және жарықтандырылмаған. Бұл жаяу жүргіншілер өткелдері алынып тасталады. Көше-жол желісін реконструкциялау шеңберінде қиылыстарда орналасқан жаяу жүргіншілер өткелдері көшелердің 3-5 метр ішіне қарай көшірілетін болады. Бұл жүргізушілердің көру қашықтығын арттырып, жаяу жүргіншілерді соғу қаупін азайтады.

Полицияның пікірінше, жол белгілері ерекше назар аударуға тұрарлық. Көше-жол желісінің ағымдағы жағдайы кезінде полицияның жол қозғалысын қадағалау мүмкіндіктері мен өкілеттіктері күрт төмендейді.

– Бүгінгі күні жүргізуші кез-келген жерде және кез-келген көшеде солға бұрыла алады немесе айнала алады. Осылайша, ол өз өміріне және денсаулығына ғана емес, жол қозғалысының өзге де қатысушыларына қауіп төндіреді. Сонымен қатар, өткен жылы қаланың барлық дерлік көшелерінде, соның ішінде магистральдық (жоғары жылдамдықты) жол белгілері солға бұрылуға мүмкіндік берді. Осыған байланысты жүргізушілер үнемі маневр жасап, төтенше жағдайлар туғызды, – деп атап өтті ПД бастығының бірінші орынбасары.

Осыған байланысты жобалау және белгілеу кезінде полиция жол қызметтеріне ұсыныстар енгізеді, яғни барлық сол жақ бұрылыстар, әсіресе магистральдық көшелерде алынып тасталды. Тек қиылыстарда ғана бұрылуға болады.

Эксперимент аясында кейбір қиылыстарда бір уақытта екі жолақтан солға және оңға бұрылуға мүмкіндік беретін жол белгілері орнатылған. Бұл Дзержинский – Назарбаев және Досжанов – Мәуленов көшелерінің қиылыстары.

Алексей Милюк мұндай жаңалық көлік кептелісі мәселесін шешуге және ЖКО қаупін азайтуға мүмкіндік бергенін айтады. Назарбаев пен Мұхамеджанов көшелерінің қиылысында бағдаршамның жұмыс режимі өзгертілді. Осыдан кейін осы учаскеде соңғы 2 ай ішінде бірде-бір ЖКО болған жоқ. Осыған ұқсас өзгерістер Бородин – Назарбаев, Қайырбеков – Тәуелсіздік көшелерінің қиылысындағы бағдаршам нысандарының жұмысына да енгізілді (қосымша секциялар орнатылды).

Абай – Нариманов көшелерінің қиылысында жаңа бағдаршам нысаны орнатылды. Карбышев көшесіндегі (“Аққу” аялдамасы) ескі (шам) бағдаршам объектісін жаңасына (жарықдиодты) ауыстыру жүргізілді.

Ол рұқсат беру сигналын шақыру жүйесімен жабдықталған. Ол жаяу жүргіншілердің жолдың қарама-қарсы бетіне өту қажет болған жағдайда ғана қосылады.

Қайырбеков – Толстой, Тәуелсіздік – Қасымханов, Тәуелсіздік – Съянов, Тәуелсіздік – Қозыбаев, Гоголь – Байтұрсынов, Тәуелсіздік – Байтұрсынов көшелерінің қиылысында бірқатар іргелес реттелмейтін жаяу жүргіншілер өткелдері (екіден бірге) алынып тасталды. Осы эксперименттердің нәтижелері мен қауіпсіздік стандарттарының талаптары жол қозғалысын ұйымдастыруға және көше-жол желісін жайластыруға өз көзқарастарын әзірлеуге мүмкіндік береді.

Жоспарға сай орындалады:

– Бородин – Назарбаев, Қайырбеков – Тәуелсіздік, Назарбаев – Дзержинский, Дөненбаева – Назарбаев, Тәуелсіздік – Баймағамбетов, Алтынсарин – Тәуелсіздік, Баймағамбетов – Гоголь және т.б. көшелерінде көлік қозғалысы үшін жолақтарды ұлғайту жолымен қиылыстарды реконструкциялау жүргізіледі;

– реттелмейтін жаяу жүргіншілер өткелдері шақыру түймелері бар бағдаршам объектілерімен (Алтынсарин “Орталық Сквер”, Гоголь “Француз Орталығы”, Маяковский “Мешіт”, Тәуелсіздік (ҚӨУ), Абай “ҚЖБИ аялдамасы”, Абай даңғылы – “Астықжан”СОО қарама-қарсы) жайластыру жолымен реттелетіндерге ауыстырылды;

– Назарбаев даңғылында (жер үсті өткелі ауданында)және басқа да жанданған көшелерде қоршаулар орнатылады;

– автожол учаскесіндегі жылдамдық режимі Қостанай қаласынан Конай кентіне дейін 110-дан 80 км/сағ дейін өзгертіледі.

– Дәл осы учаскеде жарақтандыру да ретке келтіріледі.

Жол қозғалысын қадағалау қалай өзгереді:

– “Сергек” ЖҚЕ бұзушылықтарын автоматты түрде тіркеудің 60 жүйесі және 1 мыңға жуық сыртқы бейнебақылау камерасы орнатылады.

– тіркеуге желінің тоқтау сызықтары ережесін бұзуы, қозғалыс қатарлары, бағдаршамның өтуге тыйым салатын сигналы, қоғамдық көлік жолағы арқылы өту, жылдамдықтың артуы жатады. Жол қозғалысы ережелерін бұзудың тек 5 түрі. Болашақта бұл тізім 8-ге дейін өсуі мүмкін.

– патрульдік полицейлердің қызметтік планшеттерінде “Qorgau” мобильді қосымшасы іске қосылады. Бұл бағдарлама жол қозғалысы ережелерін бұзуды автоматты түрде тіркеу камераларымен біріктірілген және нақты уақыт режимінде көлік ағынынан қауіпті жүргізушілерді анықтауға мүмкіндік береді.

Осы ұсыныстар ағымдағы жылдың 27 наурыз күні құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі ведомствоаралық комиссияның отырысында қаралып, облыс әкімі мақұлдады. Оларды іске асыруға әкімдік қажетті қаражатты бөлетін болады.

Сондай-ақ оқыңыздар

Жауап қалдыру